fredag 4 maj 2012

HELGEN KAN BÖRJA!

Fredagskvällar är något speciellt. En arbetsvecka är över och en hel helg ligger framför en. Här hemma sprider sig en härlig lime/vanilj doft från de nya ljusen jag köpte i veckan. Mysdräkten är på och räkorna och vinet väntar. 


Tog in lite prydnads gräs ifrån trädgården och satte i vas. Första gånger för i år !



Doft ljusen från Yankee Candle är underbara. Denna gång testade jag vanilj/lime som jag inte haft tidigare. 

Köpte nyligen byxa och jacka från Lexington i den underbar lilla butiken här. Den är hur härlig som helst och så fort jag kommer hem hoppar jag i min nya "mys dräkt".

Inget går upp mot färska räkor. Kan inte få nog av det!

Egentligen skall det ju vara ett glas kallt vitt vin till räkorna men nu fanns det inget vitt kylt så det får bli ett glas rött istället.



Nu är jag redo och fredagskvällen kan börja!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!