måndag 1 oktober 2012

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!




Det där med posten och räkningar har vi haft problem med här efter det att det inte bara är vi vuxna som hämtar in posten längre. Posten har legat lite är och där i huset.





Så i somras köpte jag en post hållare och hängde upp på väggen. Jag förklarade för alla i familjen att nu bara MÅSTE dagens post läggas här. Efter det har varit på som en hök för att få in rutinen. Så plötslig händer det liksom! 

Idag när jag letar efter posten och frågar efter den så hör jag. Den ligger i postfacket. Gissa vad glad jag blev! Kanske låter löjligt men det har verkligen varit ett problem här. Det är inte så kul att få hem krav brev pga obetalda räkningar när man alltid varit noggrann med att betala i tid. 







Så ovan ser vi alltså dagen post :)


Há en bra måndagkväll!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!