måndag 4 februari 2013

NY VECKA OCH NYA MÖJLIGHETER!







Veckorna rullar på i rasande fart men visst är det väl ändå lite vårkänsla i luften? Tycker mig höra mer fågelkvitter och det känns som luften är lite lättsammare. Kan ju vara inbillning eftersom jag så gärna vill ha vår nu !

Igår kunde vi njuta av sol och en kopp kaffe ute, vilket inte har varit många tillfällen denna vinter. Tänk vad härligt för välbefinnandet det är att bara någon timme få lapa i sig de där solstrålarna. Nu är det dags för en ny jobbvecka och som för mig innebär att jag måste snabba upp tempot, då jag snart har en deadline.....

Det gäller att inte få panik och stressa upp sig utan att bara ta en sak i taget och göra sitt bästa. Något annat kan jag inte begära av mig själv.

Há en skön vecka bloggisar!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!