söndag 20 oktober 2013

ATT HA SÖNDAG



Hej där!

Vart tog denna vecka vägen? Den bara susade förbi i världens fart. Under veckan har det både jobbats en hel del och småfixats i rummet vi renoverar. I fredags var vi inne i Göteborg, jag och min lillprinsessa, för att spåna efter lite detaljer till rummet. Vi fastnade för detta kort som vi skall rama in. Kortet är i puderrosa med grå text, bara det gjorde att vi båda gillade det direkt. Sedan är kortets budskap inte heller fel. "Everything will be okay in the end and if  it´s not okay, 
it´s not the end"

Renovering av rummet har inte nått sitt slut än. Just nu sitter jag i rummet och försöker komma på hur vi skall få plats med sminkbord och skåp samtidigt som jag bloggar i lillprinsessans rum och känner doften av vanilj från ljuset från Munkholm. En helt underbar mjuk vanilj doft. Har du inte provat deras produkter tycker jag att du skall göra det.  

Nu måste jag sluta då annat kul väntar i eftermiddag. Nämligen söndagsmiddag i Göteborg. Hamburgare står på önskelistan och då pratar vi inte om min önskelista men har man lovat att barnen skall få bestämma restaurang så får man stå ut. Ett löfte är ett löfte ...

Há en skön söndag så hoppas jag att vi ses snart igen!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!