onsdag 6 november 2013

MARATON SHOPPING I STOCKHOLM



Godkväll!

Ligger just nu i min säng på hotellet i vår huvudstad med take away sushi och ett glas vitt. Jag är helt slut efter denna långa dag, som för min del startade 04.50.
Efter tågresa, var det kurs och när kursen slutade rusade jag igenom utvalda butiker för att hinna med lite storstadsshopping.  




Just nu är Hollister väldigt poppis hos mina tjejer. Då vi inte har någon Hollister affär i Göteborg så var den butiken en av önskemålen ifrån tjejerna att jag skulle hinna med. Och vilken upplevelse! Bland hög musik och i ett varmt dunkel försökte jag hitta klädesplaggen som tjejerna sms:ade bilder på till mig. Puh! säger jag bara men vad gör man inte för sina guldklimpar. Resultatet blev varsin påse (viktigt med varsin påse :) ) med lite kläder och lukta gott mist.



Ramlade även in på Illums Bolighus där det visade sig vara mingelkväll där det bjöds på vin och 20% rabatt i hela butiken. Kunde inte låta bli att köpa den underbart fina rosa lampan från muuto till lillprinsessans nya rum. Jag lovar att visa Er lite mer av min shopping när jag kommit hem igen. Men nu väntar en härlig nattsömn.



Vi ses imorgon igen!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!