tisdag 15 juli 2014

SOMMARBLÄDDRINGSBOK



Säga vad man vill om Ernst men för mig hör han liksom sommaren till. Jag tillhör inte dem som lägger energi på att irritera mig på honom utan jag selekterar helt enkelt bort det som inte är något för mig och låter Ernst få vara Ernst på sitt sätt. Samma gör jag med boken. En härlig bok att sitta och bläddra i lite då och då när andan faller på. 

Att boken dessutom ser ut som om den var designad för hyllan den står på i stugan ger den också ett stort  plus.

Vad skall Ni göra idag?

Ikväll väntas här besök av släkten. En mysig släktgrillkväll är planerad då vi lämnar stugan för denna gång och mannens bror med familj tar över i några veckor framåt. Tyvärr är det sämsta dagen på min semester just nu. Det blåser kyliga vindar och regnet ligger i luften. Men här vid havet kan det ändra sig fort så jag hoppas att vinden blåser bort molnen och att den ger oss sol och värme ikväll.

K.R.A.M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!