lördag 28 mars 2015

RALPH LAUREN ÄNTLIGEN PÅ VÄGGEN



Hej vänner!

Inviger nu säsongen i Huset vid Havet. Mysigt att kura upp sig i soffan och det är kolsvart ute och vinden viner runt knutarna på huset. 

Idag har vi varit på ett annat ställe som jag inte berättat om tidigare. Det är ett ställe där min själ får ro. Där har jag tillbringat mycket tid i hela mitt liv och där bodde de människorna som har betytt så otroligt mycket för mig. Men "tidevarv kommer, tidevarv försvinner, släkten följer släktens gång" och nu finns de inte här längre men jag vet att de håller ett vakande öga på mig. Det känner jag.

Nog om det. Idag har jag i alla fall varit på platsen där jag får ro och tapetserat i stugan som skall bli vårt lilla tillhåll när vi är där. Tapeterna köpte jag redan i höstas och jag har dragit upp dem ur påsen hur
 många gånger som helst i vinter och bara väntat på denna dag när jag får se dem uppe på väggen. Nu  är de på plats och jag är så nöjd. Taklister och massa annat lull saknas fortfarande.













K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!