onsdag 15 april 2015

HEM TILL SALU



Hej finingar!

Hoppas Ni har det bra såhär mitt i veckan. Jag kikar in lite snabbt då jag måste skynda iväg till jobbet. Det blir en lång dag med kvällsmöte, vilket det även var igår så denna vecka är lite seg. Dock brukar fredagarna sådana här veckor kännas mer uppskattade än vanligt. Lite bubbel ligger redan i kylen och väntar på fredagskvällen :)

Dagens inlägg blir lite bilder från en lägenhet som är till salu just nu. Kökets form känner jag igen. En av våra första lägenheter hade denna långsmala form. Här tycker jag de lyckats få till köket väldigt bra. 






Just nu har jag en helt vit vägg ovanför soffan och tanken var att jag skulle köpa en maffig tavla. Lycka till sade min vän när hon hörde att jag ville ha en stor snygg tavla och jag förstår henne nu. Var hittar jag en sådan liksom? och som inte kostar en hel förmögenhet.

Det får kanske bli en tavelvägg som på bilden här nedan istället.



Snygg pläd och så enkelt att ta upp den gröna färgen med ett maffigt blad i fönstret. Ibland är det enkla faktiskt det snyggaste. 




Bilderna är lånade från Alhem Mäkleri & inredning och du hittar hela hemmet här.

Jag önskar dig en supermysig lillördag!

K.R.A.M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!