söndag 18 oktober 2015

NYTT DOFTLJUS FRÅN EDLBAD OCH LITE HÖST I VARDAGSRUMMET



Nemen hej !!

Här är ju jag :)

och jag lever för fullt men inläggen är allt annat än frekventa på bloggen just nu. Får helt enkelt inte ihop blogg med mitt mer än heltidsjobb och därtill skall ett hem roddas med två tonårsdöttrar och alla andra måsten.





Men idag sitter jag och tömmer kameran från lite bilder och försöker fixa och strukturera upp alla sommarens foton och då passar jag på att göra ett litet avtryck här.

Slår även på stort och provar ett nytt typsnitt (läs med ironi).

Nog om det. Jag trodde bara att Edblad hade smycken men i Edlbads butik i Göteborg hittade jag flera goa doftljus och tillslut bestämde jag mig för ett ljus med magno doft som luktar så gott. Doftljusen kommer i en snygg förpackning så den har jag placerat som dekoration på vardagsrumsbordet (som är nytt och krävdes ett helt år innan jag kunde bestämma mig för. En lite höstig kudde i vågad (för mig) senapsgul färg och en hortensia gjorde att vardagsrummet fick lite höst.

Há det så gott så ses vi igen!

K.R.A.M 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!