måndag 21 december 2015

NY FÖRVARING - NORDLI

 
n.y.  b.y.r.å
 



Lite mörka och suddiga bilder men just nu är det ett ständig mörker så att få till ett foto med dagsljus känns som en omöjlighet.
 
Jag blev så glad när jag sprang på byrån Nordli på Ikea. Hade helt missat denna serie som du kan bygga ihop hur du vill. Kombinationen med en smalare och bredare sektion passade perfekt i sovrummet.
 
 
 



Silver ramen hittade jag på Ikea och fick äntligen ramat in postern vi köpte på fotografiska förra året. När jag städade skåpen i köket hittade jag en ljusstake långt in i skåpet som jag fick på 80-talet. Den känns helt plötsligt väldigt modern så jag är glad att jag inte gjort mig av med den.
 
Det var mitt lilla tipps för dagen!
 
K. R.A.M
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!