fredag 14 juli 2017

EN DAG PÅ STRANDEN OCH NU ÄR DET SOMMAR


*En blomma och stranden*




Alltså, vad slår salta bad, solvarma klippor och saft och bulle efter ett uppfriskande bad? Mer än så behöver inte jag för att tycka livet är toppen :).

Vi slappar i stugan och gör inte särskild många knop per dag. Jag försöker komma ut och springa lite då och då, vilket jag lyckats med två gånger denna veckan. Idag är det löpardag igen. Därefter vila två dagar. Skall verkligen försöka hålla mitt mål att springa tre dagar i veckan. Är inne på min tolfte vecka nu så jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Så många dagar jag verkligen inte känt för att springa men bara gjort det ändå. Efteråt ångrar jag aldrig ett löppass men vilken vånda jag kan ha innan jag kommer mig iväg :). 




Nu tillbaka till solstolen.

Há en fin dag!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!