söndag 24 augusti 2014

HÖSTPLANTERING




Hösten är här!




Efter en fantastik semester med toppen väder  vände det väldigt fort och blev höst. Det regnar och regnar, åskar och regnar om vartannat och värmen bara försvann.

Ja, inget att göra åt helt enkelt så det är lika bra att göra det som hör hösten till.



Så idag har jag varit i blomsteraffären och handlat höstblommor. Både till ute och inne. Jag brukar vara sådär tråkigt och bara handla vita och gröna blommor, så jag blev lite förvånad över mig själv när dagens inköp gick i lila, rosa och orange. 




Såhär blev inomhusarrangemangen som skall pigga upp mig i tvättstugan. Än så länge är jag inte mogen att ha såhär färgglada arrangemang i övriga huset men i tvättstugan känns det liksom lagom vågligt.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!