tisdag 10 juli 2012

VAR HAR JAG VARIT I VÅR?

Bild lånad av Ikea

Ikväll satt jag och surfade runt lite och såg några collage med mintgrönt. Tankarna började spinna direkt och jag hittade en fin bild som jag kände gav mig välmående och ett lugn från Ikea. Den mintgröna färgen får mig att tänka minst 20 år tillbaka i tiden på pastellernas tid. När jag sedan läser lite vidare på nätet så visar det sig att mintgrön är en av de populäraste färgerna i vår!! Då blir jag rädd. Var har jag varit? Hur kan jag ha missat detta! 


Att det har funnits pastell har jag ju sett men jag är inte så förtjust i pastellfärgerna så det har inte blivit så mycket av den varan för mig. Men mintgrönt är (även ifall det är en pastellfärg) en  färg som jag gillar. Men att den varit så poppis sedan i våras har jag helt missat! 


Det har nog varit lite för intensivt med jobb och familjeliv i vår :). Skönt att det snart är tags för lite välförtjänst semester. 


Há en go kväll!

Kramar Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!