söndag 30 december 2012

JULROS


God fortsättning!

Hoppas Ni har haft en bra jul och även lite ledigt. Jag njuter förfullt av min ledighet. Passar på att titta på egna foton från året som har gått. Kan inte fatta hur fort tider bara springer iväg och vad mycket som ändå händer på ett år. Tänk att det redan imorgon är årets sista dag! Mycket av julen känner jag för att städa bort nu men min enkla julgrupp bestående av en julros inpackad i mossa, oasis, och placerad i en skål känns lika fräsch nu till nyår som den gjorde till jul. 




Jag bara måste ha en likadan grupp nästa jul. Jag har haft den i flera veckor nu och den står lika fin. Det enda den vill ha är vatten någon gång i veckan. Det passar mig perfekt att bara dränka hela oasisen som den är inpackad i så håller det i flera dagar. Annars är jag fenomenal på att glömma att vattna. Har redan tagit död på två julstjärnor .... så en julros får det definitivt bli även nästa år. 







Hoppas du får en härlig dag.
Här skall det förberedas lite inför morgondagens nyårsfirande.

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!