måndag 25 januari 2016

ATT ÅNGRA KÖP .... SOM INTE GJORDES





v.a.r.f.ö.r??


Att ångra saker jag inte gjorde är liksom inte min grej. Jag tror helt enkelt inte det är nyttigt att gå och fundera på varför jag inte gjort saker men nu i vintertid så förstår jag verkligen inte varför jag inte köpte ovan uggs.

De stod på Sawgrasmill i Miami och liksom bara väntade på mig. Jag provade dem och de var bara så sköna och nu till priset. De kostade 1 600 SEK och jag köpte dem inte!!

Varför?

Inte en j--la aning (ursäkta svordomen) men jag förstår faktiskt inte varför. Jag tänker så mycket på dessa kängor när jag går med mina utslitna här hemma och nu jämför jag allt jag provar här hemma med dem. Funderar till och med på att ringa butiken i Miami och höra om de kan skeppa över ett par till mig :).

Att jag inte köpte dem kan vara att det kändes liksom så långt borta med vinter och kallt där på Miami beach med kritvit sand, palmer och en vattentemperatur på 28 grader.



Men jag vet, det är materiellt, vad är ett par kängor hit eller dit. Jag lär glömma dem så småningom. Men det kommer gnaga i mig tills denna vinter är över i.a.f.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!