tisdag 5 januari 2016

NYHETER 2016 BÖRJAR RULLA IN




Bild lånad från  Åhléns
 
 
 
T.r.e.t.t.o.n.s.d.a.g.s. a.f.t.o.n
 
 
Bild lånad från Ellos


Hoppas att Ni har en fin Trettondagsafton.
Själv tillbringar jag min sängliggande då jag tillslut drabbades av en släng virus. Har känt mig hängig en längre tid nu så det var liksom dags. Känns bara sååå tråkigt att vara sängliggande. Roar mig att surfa och titta på nyheterna som börjar rulla in och drömma mig bort mot nästa lilla projekt här hemma.




Bild lånad från  Åhléns



Färger som jag fastnar för nu är blått, turkost och guld. När det gäller guld var jag lite svårflörtad i början men nu har jag vant mig och speciellt efter att min Klong flyttade in så vill jag bara ha mer guld. Fast koppar är ju också väldigt fint.... :)
 
Jag fortsätter och surfar vidare här så får Ni ha en härlig kväll.
 
K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!