söndag 21 februari 2016

ETT LIVSTECKEN



a.t.t. c.h.e.c.k.a  u.t.




Hej på Er!

Det blev en lång check-ut ifrån bloggen och faktiskt även ifrån vardagen också. Det har nästan gått en hel månad utan något inlägg. Först var det jobb, jobb och jobb. När jag väl nästan nästan var klar med min rapportering så kom den som jag så länge motat bort ifrån mig, eftersom det verkligen inte gick att jag skulle få den.

i.n.f.l.u.e.n.s.a.n

ja, precis den beryktade influensan bara slog ner som en blixt och där blev jag liggande. Jag har bara sovit och sovit i drygt en veckas tid. Blir inte ofta sjuk men ack vad den tog. Nu försöker jag komma tillbaka till vardagen men det är riktigt tufft. Är helt slut i kroppen nu. Hoppas verkligen att du har klarat dig undan den.

Har dock blivit en del surfande när jag varit säng liggandes och Alvhem Mäkeri levererar inspiration som vanligt. Dagens bilder är hämtade här,


K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!