söndag 28 februari 2016

PÅSKEN SMYGER SIG IN




G.o.d. k.v.ä.l.l



Söndag kväll och helgen gick fort som vanligt.  Jag har använt helgen till att försöka komma ikapp. Efter en period med hård arbetsbelastning och influensa på det så var både hem och umgänge eftersatt. Igår hade jag en riktigt mys dag med tjejerna. Vi åkte på utflykt, fikade och shoppade lite vårnytt. 

I fredags handlade jag lite nya blommor och kunde inte motstå lite påskpynt som kommit in i butiken. Så nu har påsken  börjat smyga sig in här. Den lilla hönan i stål och påskäggen var bara så oemotståndliga när jag var och handlade fredagsblommor. 

Några ljuvliga påskfjädrar i dov rosa ton fick också följa med hem. Däremot så tycker jag att påskris är lite förtidigt ännu.

Maken har inte sett mitt påskpynt ännu. Jag undrar när han skall lägga märke till de nyinköpta blommorna och pyntet  :). Är det samma visa hos Er? 

Há det så bra!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!