onsdag 11 januari 2017

FILM TIPS - LIVET EFTER DIG







L.i.v.e.t * e.f.t.e.r * d.i.g

Miami beach


Jag har tidigare tipsat Er här om boken Livet efter dig. Om du inte läst den så gör det! Jag minns så väl att jag satt på Miami beach och läste slutet av boken och tårarna bara rullade nerför kinderna. 

Miami Beach


När boken blev film så var jag påväg flera gånger för att se den på bio men det var alltid något som kom före så jag fick aldrig sett den. Men i fredags var det äntligen dags att se den hemma i soffan. Och jag blev inte besviken direkt. 

Om du vill se en riktigt mysig film som griper dig i hjärtat så är Livet efter dig den rätta filmen att se. Givetvis så är det en hel del som händer i boken som inte kommer med på filmen men det gör inte så  mycket. Budskapet och grunden är med och det räcker absolut för att filmen skall vara sevärd.  En liten smygtitt av filmen hittar du här.

Vi som tittade här hemma var hela La Familia som här består av två tonåringar och filmen fick stort gilla av alla.

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!