lördag 7 januari 2017

FÖRSÖKER PÅSKYNDA VÅREN LITE ...



*n.y.a * s.n.i.t.t.i.s.a.r *




Visst är det konstigt att såfort nyårsafton har varit så är man redo för våren direkt. Så är det i alla fall för mig. Nu vill jag ha ljusa färger. I Göteborg hade Åhléns börat skylta bäddning i vitt och rosa och då känner jag att ja, jag är redo att ta fram sommarbäddningen. Men så tittar jag ut och då är det helt plötsligt vitt ute! Det har det liksom inte varit någon gång tidigare och så kommer det nu efter julen när det lika gärna kan kvitta. 



Det blev lite nya blomster som följde med hem efter shoppingtrippen. Gillar verkligen att bara sticka in huvudet i blomsteraffären som bara är ett hål i en vägg direkt från gatan. Lätt att handla och så kul sätt att packa ihop blommorna som en väska som är lätt att bära med sig hem. 

Imorgon blir det att fixa blomsterarrangemang. Nu har jag bara ställt ner snittisarna i vatten tillsvidare. 

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!