lördag 13 april 2019

NORDHEMSGATAN




Färgade väggar och... lite senapsgult igen

Min svaghet för senapsgult håller i sig :). Svart, vitt och grått är de färger som jag valt i nästan tio års tid så nu har jag äntligen hittat en färg som jag tycker är lagom kaxig. Tyvärr har jag ju en tendens att snöa in mig och liksom fastna när jag hittar något jag gillar. Därav fylls både min garderob och mitt hem med senapsgult för fullt just nu. 






Men hur galet snyggt är det inte med dessa mönstrade väggar?

Jag önskar att jag var lika modig som denna lägenhetsinnehavaren som tapetserat ett helt rum i en mönstrad tapet.   




Alla bilder från Alvhem Mäkleri och lägenheter som är till salu hittar du här


Det var en inblick i "andras hem". Hoppas Ni haft en fin lördag. Vi har haft soligt hela dagen men blåsigt så det har inte varit så skönt utomhus. Jag hoppas på mindre vind imorgon för då blir det altantvätt här.



K.r.a.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!