måndag 23 april 2012

NU ÄR DE HÄR!

Ni som läst tidigare inlägg vet att jag länge bevakat lagerstatus gällande Storsele på det stora varuhuset. När jag gick in och tittade så fanns det plötsligt tolv stycken på lager. Ni kan ju tänka Er vilken fart det blev på mig. Som tur är bor vi ganska nära det stora varuhuset och jag slängde mig i bilen. Så nu är de äntligen på plats. Visar en av dem som jag placerat i vårt vardagsrum. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu hur de skall stå m.m. men de får bo in sig lite. Jag har tröttnat på vår ekparkett som blivit fult solblekt och jag ser framför mig hur perfekt de fina stolarna kommer bli till ett ljust golv.  Dock behöver jag bearbeta mina familjemedlemmar lite till innan (ler :). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!