fredag 20 april 2012

Trädgårdskrukor




För ca tio år sedan stod jag med en jordhög runt ett nybyggt hus. Jag hade aldrig haft någon egen trädgård och nu skulle jag anlägga en helt och hållet ifrån grunden. Jag läste tidningar och böcker i travar samt många bloggar. Även ifall jag nu har gräsmatta, rabatter, stenläggning mm känns det som om jag aldrig blir riktigt klar i trädgården. Det är alltid roligt med någon ny kruka och lite nya blommor och buskar. Jag är lite svag för rost så när jag hittade denna blomlåda kände jag genast att den skulle bli perfekt i min trädgård. Skall den få flytta in till min trädgård eller ej ?...... Jag går här och funderar. Blomlådan finnas att köpa här http://noga.cantalope.se
Jag önskar dig en härlig fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!