lördag 24 november 2012

MÖRKA GOLV







Jaha, då vill jag helt plötsligt ha mörka golv istället för vita. Fastnade för denna lägenhet som Alvhem mäkleri har till salu just nu. Alla bilder i detta inlägg är lånade av Alvhem Mäkleri & Interiör/SE360.




Jag blev förtjust i känslan av det ljusa och fräscha som landar i det stabila mörka golvet. Snygg kombination helt enkelt!




Jag har nästan bara målade väggar här hemma och har funderat på om att tapetsera någon härlig tapet som fondvägg. När jag ser hallen i denna lägenhet blir jag ännu mer sugen på tapet. Det blir så mycket mer ombonat med lite mönster och färg. En tapet känns mycket mjukare än målade väggar. 






Den lilla hunden var ju bara för söt....



Åh, det är så mycket jag vill göra just nu. Om bara tiden kunde räcka till.... 

Nu kör vi lördag här. Önskar Er en härlig dag !

Kram Milla 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!