tisdag 16 juli 2013

KVÄLLSOL



Ikväll lyste solen in så härligt genom fönstret på mina nyinköpta stilleben.  Fina va? Hittade dem i Skärhamn i helgen i affären fröken finemang. Om Ni inte varit där måste Ni åka dit om Ni har vägarna förbi Skärhamn som ligger på Tjörn. För Er som inte är västkustbor är Skärhamn en mysig ort ca 10 mil norr om Göteborg. Stället blommar verkligen upp på sommaren och i helgen var det hur mycket folk som helst då det var träbåtsfestival samtidigt som det blåste starka vindar, vilket gjorde att gästhamnen var full med båtar. Lite mer om butiken fröken finemang hittar du här.

Nu till något helt annat, något väldigt härligt för mig :)

Imorgon är det dagen med stort S! Ja, även jag skall äntligen gå på SEMESTER.  Känner Ni hur bra det låter i munnen SSSSEEEMMMEESSTTEEERR......Åh vad skönt det skall bli att bara vara och göra det som jag känner för.  Jag har redan smygbörjat i veckan med ett litet uteprojekt så nu målar jag förfullt. Vi får se när det blir klart. Lovar att visa Er när allt börjar ta lite mer form. Nu är det bara lite målade bräder och det är inte så roligt att visa.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!