torsdag 4 juli 2013

LAMPOR OCH ÄNTLIGEN FREDAG!

Bild lånad från Sköna Hem

Dagens inlägg blir en inspirationsbild på ett avlastningsbord med lampa som jag hittade i min inspirationsmapp. Har så svårt för att hitta lampor och bord som jag gillar. Kanske gör jag det för komplicerat? Men jag vill ju gärna känna att jag verkligen gillar sakerna som jag tar in i hemmet. Min läslampa vid soffan gick sönder i vintras och jag har ännu inte hittat någon som passar, eller hittat och hittat. Jag såg en på Artilleriet sist jag var där men inte riktigt till den prisbilden jag hade tänkt. 


Imorgon är det fredag och på en kurs jag gick med jobbet nyligen så skall man vara glad på måndagar och säga "äntligen måndag" för att skapa ett bra arbetsklimat men om jag skall vara helt ärlig så låter "äntligen fredag" bättre för mig. Inte för att jag inte gillar mitt jobb eller min arbetskamrater för det gör jag verkligen men att sitta på fredag kväll och mysa med vetskap om att en hel helg ligger framför än slår faktiskt "äntligen måndag".

Nu skall jag släcka lampan här så att jag kan somna och vakna till....

"äntligen fredag"

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!