tisdag 2 juli 2013

NORDISK STIL = STORT GILLA !



Hej på Er!

Det blev ingen lång sovmorgon på min semesterdag som jag hade planerat. Maken hade svårt att komma upp så hans väckarklocka väckte även mig. Till slut puffade jag upp honom ur sängen men då var det försent för mig att kunna somna om. Blev därför lite surfande i sängen istället. Är ju helt fantastiskt med Hemnets inspirationsflik. Vilka fantastiska hem det finns till salu. Hittade bland annat detta hem som jag visar bilder ifrån. Hemmet har den (som för mig är) nordiska stilen som jag är såååå svag för.  Gillar du det nordiska såsom jag så pass på och njut för här kommer några inspirationsbilder till.








Om du blev inspirerad och vill se mer av hemmet hittar du det   

Há en bra dag!

KRAM

Alla bilder i inlägget är lånade av Storsjömäklarna via Hemnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!