tisdag 10 december 2013

JULGRUPP



Ständigt levererar den med sin skira elegans. Jag menar

Julrosen !!

Så okomplicerad och lättskött den är. Bara att fylla på rejält med vatten i skålen på fot en gång i veckan. Förra julen hade en i över en månad innan den gav upp.






Skålen på fot är perfekt till blomsterarrangemang. Med en julros och lite sten så är jularrangemanget fixat på fem minuter. Toppen för en stressad mamma som suktar efter lite julstämning.

Hoppas Ni har det bra. Själv är jag lite småkrasslig. Magen har varit orolig hela dagen. Ni vet sådär som när man inte riktigt vet om det snart kommer att gå över eller bli värre. Jag klarade i alla fall mig igenom arbetsdagen och ikväll har jag varvat coca-cola, Zanté (päroncongac) och glögg. Min tanke är att spriten dödar bakterierna och colan är ju alltid bra för magen. Vi får se om min teori håller ;)

Há det gott !

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!