lördag 14 december 2013

PRESENTER





Godmorgon!

Hoppas att Ni hade en härlig lucia. Jag hade turen att tillfriskna så det blev både julfest med jobbet och luciafirande med yngsta dottern för mig. Fantastiskt fint med luciatåg och så kul att ha flöjt barnen från att de var små och se hur de alla nu håller på att växa upp.

Växa upp gör även barnens kusiner. Äldsta kusinen har flyttat hemifrån nu och jag tycker inte det var längesedan hon föddes! En inflyttningspresent har det blivit. Jag tog kort på paketet men glömde ta kort på innehållet som var en tavla med texten "you can't get old and wise if you no't have been young and craizy" tavlan gillades mycket. 

Nu skall jag smyga upp denna tidiga lördagsmorgonen och koka lite kaffe.

Ha en bra dag

KRAM

1 kommentar:

Tack för din kommentar!