lördag 4 januari 2014

ATT FIRA JUL OCH BLI INTRODUCERAD I FOTOAPPARNAS VÄLRD



Godkväll!

Hoppas att Ni haft en bra lördag. Idag har jag varit inne i Göteborg en sväng för att handla lite julklappar inför kvällens firande med en del av släkten. Vi hann inte riktigt med julfirande med alla innan vi åkte till  Thailand så ikväll har vi varit hos svärmor och svärfar och firat. 

Stora dottern har även haft lite fotoredigeringskurs med mig idag. Hon har visat mig lite olika appar som vi laddat ner och hur lätt det är att i Ipaden fixa och redigera bilder. Collaget ovan är gjort i insta collage (tror jag det hette). Väldigt enkelt var det i alla fall. Vet inte riktigt hur kvalitén är men jag provar ett inlägg så får vi se.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!