måndag 25 mars 2013

MÅNDAG = BOSTADSBILAGAN I GP




God måndag!

För Er som inte har Göteborgs-Posten kan jag berätta att på måndagar kommer bilagan BOSTAD med tidningen. Den innehåller reportage om någon som byggt, renoverat eller dyl. Samt inredningstips och bostäder som är till salu. För en inredningsintresserad person som jag är detta detsamma som lördagsgodis.



Lägg till bildtext
Det finns så otroligt många fina hem att inspireras av. Idag föll jag för denna hall som finns i en 3:A i Linné som Fastighetsbyrån har till salu just nu (visning ikväll för den som är intresserad).

Hallen är den där tråkiga korridorshallen som är så svår att få till. Jag har själv bott i en lägenhet med en sådan här korridor. Här tycker jag man lyckats väldigt bra att få en praktisk och trevlig hall.













Åh vad jag skulle behöva ett sådant här memosystem.
Barnen är så trötta på mig. Jag kan bara inte komma ihåg vem som har vilken aktivitet vilken dag och vilken tid. Jag blandar ihop det heeeela tiden! Konstigt egentligen då jag för övrigt är en organiserad och strukturerad person :).

Há nu en härlig måndag!

Kram Milla

(Alla bilder i detta inlägg är lånade av Fastighetsbyrån och vill du se mer av bostaden som är till salu hittar du den här.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!