onsdag 20 mars 2013

EN SNABB MAKEOVER I SOVRUMMET




Hej på Er!

Jag vet inte hur det är hos Er men här är råder det en riktig rå kall vinterkyla ute. Blåsten kryper igenom alla kläder man har och det känns verkligen inte som om vi går mot april månad snart. 

I dag visar jag lite pics ifrån min snabba makeover i sovrummet. I brist på värme och sol fick jag ett ryck och letade fram lite gamla inredningsdetaljer i orange, vitt och turkost. Jag lade en schal som jag köpte i Kina för flera årsedan på sängen och hängde upp ett par gardiner som jag köpte på Ikea för flera årsedan som egentligen skulle vara till ett barnrum som när jag hängde upp dem inte kändes rätt. Turkosa noppriga gamla kuddar som egentligen skall slängas men det har inte blivit av då jag gillar färgen lades på sängen. En posters som legat i förrådet och som aldrig kommit upp på väggen. 

Ja, jag skrapade ihop lite här och lite där som var orange, vitt och turkost. Köpte även en blomma till sängbordet. 






Trodde faktiskt inte det skulle göra så stor skillnad men oj vad fel jag hade. Att gå ifrån de bruna dova färgerna till de mer klara glada färgerna blev en riktig vitaminkick till sovrummet. Nu får det vara så över påsken så får jag se vad jag hittar på sedan. Alltså bara en tillfällig men välbehövlig energitillskott tills våren är här på riktigt.

Há det så bra!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!