torsdag 30 april 2015

PISA



Hej på Er!

Nu är jag hemma igen efter några underbara dagar i Italien.  Även ifall vädret kunde ha varit bättre så har vi haft det varmt och skönt. När jag klev av planet för några timmarsedan tyckte jag det var riktigt ruggigt kallt här hemma. Vår lilla Italien tripp avslutade vi sista dygnet i Pisa då vi flög därifrån. Jag har aldrig varit där innan och nu har jag sett det lutande tornet!







Det lutade verkligen. Vad jobbigt det måste varit för de som byggde det. Tänk att efter att ha byggt i 187 år konstatera att inte marken håller utan tornet lutar. Inte läge att riva ner och bygga om precis :)



Dagens lunch blev lite kallskuret och oj vad gott det var!




Nu skall jag leta i lådorna i badrummet och se ifall jag hittar någon extra tandborste för min tandborste är fortfarande ute och reser. Det var ingen av våra väskor som var med planet så det blir spännande och se om de dyker upp imorgon. De har lovat att vi har våra väskor inom 24 h. Själv är jag skeptisk men vi får se om de dyker upp imorgon.

G.O.D.N.A.T.T

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara Bilder !!!!
    Och Italien är fantastiskt, vi brukar vara i Garda, så fantastisk natur
    Hoppas att du får en underbar fredag
    Hitta hit via 40ofab
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Tack Sanna! Vad kul att du hittat hit och gulligt av dig att kommentera. Jag har aldrig varit i Garda. Är det fint där?
    Kram Milla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!