torsdag 9 april 2015

LJUSLYKTOR I EN ANNORLUNDA BLÅ FÄRGl














Ljuslyktor ifrån Miljögården





Hej på Er!

Nu är denna korta vecka snart snart slut och det känns helt ärligt faktiskt riktigt skönt. Jag gillar mitt jobb och trivs väldigt bra men när det är så fint väder som vi har nu är det riktigt svårt att sitta inne på ett kontor. Jag vill vara ute på dagarna och trädgården vill bli omhändertagen. Gamla kvistar och blomrester från förra året skall rensas bort. 

I köket i huset på landet har jag, som jag visat tidigare, tapetserat med en tapet med gammaldags mönster. Den blå tonen är lite svår att hitta inredningsdetaljer till. Därför blev jag väldigt glad när jag sprang på ljuslyktor ifrån Miljögården med exakt samma blå ton. Vad är sannolikheten liksom?

Há det så gott!

K.R.A.M

2 kommentarer:

  1. Jättefina lyktor! PS huset du visade för någon dag sedan är Lena Ph:S pojkväns
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Stina. Jo, jag såg också att det var Lena Ph;s pojkväns hus. Undra hur deras nya hus kommer att se ut när de väljer att sälja detta fantastiska hus :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!