måndag 13 april 2015

ATT ÄNTLIGEN FÅ PACKA UPP OCH STYLA LITE



Igår, när vi var i huset på landet, passade jag på att packa upp mattan som legat i förpackningen sedan januari. Jag var inte helt säker på att den skulle passa in men det gjorde den. Även kudden som jag visat för Er innan och som jag klickat hem kändes bra. Dock är det lite kalt fortfarande. Lampor och tavlor skall upp på väggen. Soffbord skall införskaffas m.m.






Å denna tapet. Är så nöjd att jag "vågade" sätta upp en tapet med så stora mönster. Det är väldigt vågligt för att vara mig :). Jag har levt med vita väggar i över 10 år men nu börjar jag tröttna. Landet kändes som ett bra ställe att testa mönster på eftersom jag bara tillbringar några månader om året här. 



Hittade ett bord och en gammal inredningstidning  i gömmorna som jag satte fram för att få en känsla hur det kommer att bli. Fönsterbräda saknas fortfarande men jag packade upp lampan som legat i kartong i stugan ett tag. Jag blev inte lika nöjd med annans lampan. Den passar perfekt här hemma men i stugan på landet kändes den kanske inte helt rätt. Den är varken gammaldags, lantlig eller har någon anknytning till havet och jag tror det är därför jag inte riktigt blev helt nöjd med den i stugan. Vi får se, jag kanske byter ut den med någon annan lampa. Tror jag har några liggande i gömmorna här hemma som passar bättre. 

Nu kickar vi igång veckan här!

THIM eller vad säger Ni ....??
:)


K.R.A.M

2 kommentarer:

  1. Jättefint och härlig färgskala! Tapeten var ju helt outstanding!!

    Ha det gott! / Jonna

    SvaraRadera
  2. Javisst är tapeten läcker. Denna ljusare och ännu vackrare i verkligheten :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!