måndag 6 april 2015

MYSIG PÅSKDAG



Godkväll finingar!

Hoppas att Ni hade en mysig påskafton. Det hade vi men kortet ifrån årets påskbasar blev inte lika fint som förra. Vi hade lite mer moln och brasan brann inte lika bra i år. För övrigt finns inget att klaga över utan sällskapet och maten var perfekt.

Idag har vi flanerat på Smögenbryggan och jag har shoppat lite till huset på landet. Jag hoppas att jag kan visa Er lite redan imorgon. Det var verkligen sommarkänsla på bryggan. Många affärer och uteserveringar var i full gång och den fantastiska solen värmde på bra. Västkusten är fin på sommaren men jag tror ändå den är som bäst nu och fram till början av juni innan hysterin drar igång. Det blir lite för mycket folk överallt i juli - augusti för min smak. Det är inte kul att få armbåga sig fram för att få plats på en uteservering eller åka in till hamn klockan 11 på förmiddagen för att vara säker på att få ett båtplats för natten. Nä nu är det stilla och mer avstressat helt enkelt. 

Nä nu blir det sängen för mig. Imorgon väntar återigen renoveringsarbete i huset på landet.

GODNATT




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!