måndag 6 april 2015

TINE K LAMPA I GLAS OCH SVARTA KONTAKTER



Idag har vi varit och renoverat i huset på landet och jag lovade ju Er lite halvt om halvt igår att Ni skulle få se vad jag köpte till huset på Smögenbryggan. 

Tyvärr tar det där sista pillet med lister m.m. så lååång tid. Jag är ju sådär otålig och vill att allt skall gå fort men det är tur att han jag lever med är noggrann. Slutresultatet blir så mycket bättre då men jag stod där steppande bredvid honom idag med mina nyinköpta lampor och ville så gärna få upp dem men insåg till slut att det inte skulle bli så idag.

Så här får Ni se min nya Tine K lampa i glas stående på bänkskivan istället. Jag tror det kommer bli fint när den hänger i sin svarta sladd ovanför bänken. Men jag får vänta lite till innan den hänger där.






Vi blev med lite fler kontakter idag i alla fall och det är ju bra. Vi har valt svarta kontakter i gammaldags stil. Tanken är att huset skall andas lite lantligt känsla utan att kännas som ett museum. 

Há det fint så ses vi snart igen!

K.R.A.M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!