söndag 12 april 2015

EN FANTASTISK APRIL LÖRDAG

Ny plantering



Hej på Er!

Vilken dag vi hade igår. Soligt och  varmt och på eftermiddagen 19 grader. Kvällen gick inte heller av för hackor. Ljummen sommarkväll och vi grillade och drack bubbel ute, som hör sommaren till. Men sedan liksom hände det något...



Årets första grill

Först började det regna och inatt har det blåst så hårda vindar att jag vaknat flera gånger. Idag blåser det kyliga vindar och jag sitter inne och kurar i huset på landet.

Vi är bara här över dagen för att fortsätta med renoverings pillet. Å vad lång tid det tar, det där sista. Lister kapas, el fixas och jag springer mest runt med en sopkvast och försöker småstäda. Småpill är nämligen inte min grej och mannen tycker det är bättre om jag helt enkelt håller mig ifrån pill då jag är bättre med det där yviga och teoretiska, som att såga, planera m.m :).





Det bubblet som går år mest här hemma just nu är Anna. Hon är riktigt god. 

Nu skall jag fortsätta planera lite här i stugan. Beslut måste tas gällande gardiner, persienner, mörkläggningsgardiner m.m. Jag tycker det är en ganska trixig bit. Vill inte stänga ute ljuset men ändå få det lite ombonat och sedan måste det vara praktiskt och jag måste typ ha helt kolsvart för att kunna sova. Det är inte kul att vakna supertidigt på morgonen när man är ledig. 

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!