fredag 1 maj 2015

NY BÄDDAT OCH NEJLIKOR







Hej på Er!

Nu myser vi här. Har bäddat med nytvättade sängkläder och piffat med en röd nejlika på nattduksbordet.




Jag har kommit på att jag är väldigt bra på att vara ledig. Efter dagarna i Italien har jag verkligen kommit ner i varv. Idag har jag fått städat lite här hemma och ändå är det två hela dagar kvar på helgen. Det är en fantastik känsla att ha kommit i kapp här hemma. Jag brukar ständigt ligga efter med tvätthög som svämmar över och dammråttor stora som katter. 










I eftermiddags kom även våra resväskor som varit ute på en egen liten tripp. Det kändes ganska snopet igår när bagagebandet stannade och våra väskor inte var med. Men nu är vi alltså i fas här med tvätt, väskor, läxläsning m.m.

Kvällen avslutas med  Micke och Veronica. Jag är nog den enda som inte sett den filmen ännu :)

Há en go fredagkväll!

K.R.A.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!