söndag 14 april 2013

SÖNDAGSMYS




Godkväll!

Återigen har en kall dag passerat och nu sitter vi här med levande ljus och hör regnet smattra på rutorna. 
När skall värmen komma? Nu vill jag kunna vara ute utan vinterjacka, mössa och vantar. Det är ju snart maj!












Ljuset som jag köpte på Zetas i somras med  doft av Honung & Havre har jag ännu inte tänt. Det doftar ljuvligt och jag vill inte att det skall ta slut :).





Denna helgen har varit en riktig fixar helg och alla familjemedlemmar har varit upptagna med olika aktiviteter på varsitt håll. Så nu ikväll fixade jag lite tapas som vi avnjutit tillsammans med levande ljus och lite planering för den kommande veckan har gjort. 

Men nu är det läggdags för mig för oj vad trött jag är!

Kram Milla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!