lördag 8 mars 2014

PRESENTVÄSKA




L.Ö.R.D.A.G. = K.A.L.A.S.D.A.G.S

Ikväll blir det 18-års kalas för barnens kusin. Mycket mat och umgänge som brukar vara supertrevligt.

Vi är dock lite småkrassliga med förkylning och huvudvärd här i familjen så det är inte så mycket party mood  på oss men fyller man 18 så är det superviktigt att så många som möjligt kommer så det är bara att ta några ipren och åka iväg. 




Jag fick en fin liten kommentar ifrån födelsedagsbarnet att hennes storasyster minsann fick ett paket som såg ut som en väska när hon fyllde och en sådan hade varit kul att få....

Såklart att faster fixar ett paket som ser ut som en väska om det är en önskan. Så nu har jag pysslat ett tag och ovan ser Ni resultatet. Tyvärr var den dubbelhäftande tejpen slut, så den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag är ändå hyfsat nöjd. 

Há en härlig kväll!

K.R.A M

1 kommentar:

  1. Vilken underbar väska! Någon blev säkert jätteglad över presenten. Kram Stina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!