måndag 13 februari 2017

NU VILL JAG HA VÅR MEN FÖRST SPORTLOV!



s.p.o.r.t.l.o.v

Just nu vill jag bara ha vår och sommar. I ett desperat försök att få lite vårkänsla har jag gjort en liten snabbpiff med rosa blommor här hemma :).

Idag har vi härligt solsken och även ifall det är kallt och lite snö ligger på backen så tycker jag ändå att jag känner vår i luften. I alla fall inbillar jag mig det.

Det är sportlov hos oss denna vecka så jag unnar mig en dags ledigt med mina goa tjejer. Det blir ingen fysisk aktivitet då förkylning och hosta drabbat vissa av oss men det blir i alla fall en roadtripp med stopp för shopping och lunch.

Nu ropar de på mig här så got to go!

Tar med mig kameran så det kanske blir ett inlägg ifrån vår roadtripp.

K.R.A.M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!