söndag 19 januari 2020

EN DAG I LJUS OCH TRENDSPANING




Accenten i orange

Jag tog snabbt några testbilder med kameran då jag var osäker på om den var laddad och om minneskortet var fullt eller ej. Efteråt såg jag att korten ändå blev såpass bra att det får bli ett inlägg. 



I veckan har det varit Formex och jag som inte var där försöker snappa upp vilka trender som är på gång på annat sätt. Vad jag förstått så är det hellre beige än grått som gäller och blått i olika nyanser är inne. Så därmed kan jag konstatera att jag är en upp och en ner när det kommer till vårtrenden.  Jag har mycket grått hemma och det kommer jag fortsätta att ha men jag har en hel del blått som accentfärg så  på den punkten är  jag inne :). Det blir däremot lite kallt med vita väggar, grå soffa och blå matta, kudde och pläd i vardagsrummet. Jag försöker ibland att lägga till ytterligare en färg i lite varmare ton för att få det lite mjukare. Just nu är det en orange kudde som ligger lite slarvigt slängd i soffan. 


Idag har vi haft strålande sol och helt underbart väder i Göteborg. Ser Ni att solen försöker lysa upp vardagsrummet i bilden?

Há det så fint!

K.R.A.M

1 kommentar:

  1. Did you know there's a 12 word sentence you can say to your man... that will induce deep feelings of love and instinctual attraction for you deep inside his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, admire and guard you with his entire heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him try harder than before to build your relationship stronger.

    Matter-of-fact, fueling this all-powerful instinct is absolutely important to having the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him open his soul and mind to you in such a way he's never expressed before and he will perceive you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!