fredag 3 januari 2020

HÄNGARE OCH HANDDUKAR I LANTLIG STIL




Beige är alltid en favorit


Beige används ibland för att symbolisera något tråkigt men jag tycker beige är allt annat än tråkigt. Det är en färg som skapar harmoni och lugn för mig. Den tar inte förmycket uppmärksamhet och är därför perfekt som färg i inredningen när den bara skall stödja utan att ge någon speciell karaktär. När jag ville lyfta fram trä och en lantlig känsla i ett badrum som jag inredde i somras var därför den beiga färgen given.

Handdukarna hittade jag ganska omgående. De är, enligt mig, i en perfekt gråbeige ton. Det tog ett ta innan jag hittade hängaren men efter lite goglande så dök även den upp. Handdukarna är lite reflade och av mjuk kvalité. 

Handuk här och hängare här


K.R.A.M

1 kommentar:

  1. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And making money online using it is as easy as 1--2--3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and upsell your affiliate products all by itself!

    Do you want to start making money??

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!