lördag 23 juni 2012

BÅTHUS


Regnade Ni bort i går? Här började dagen bra men sedan kom regnet precis som utlovat och det regnade verkligen hela eftermiddagen och kvällen. Som tur var hade vi provisoriskt regnskydd som vi satt och kurade under. Vi släppte mer och mer på garden att vara finklädda och det ena varma plagget efter det andra kom fram. Till slut satt vi  invirade i täcken och filtar. Men har man trevlig sällskap så blir det ändå mysigt och gårdagen var egentligen en klassisk midsommar. Så tyvärr har jag inga mysiga härliga bilder att bjuda på idag från gårdagen utan det får bli detta läcka båthus. Denna stil kan jag verkligen tänka mig i stugan. Enkel, vitt, svart och trä och för mig en enkel men stilfull och  klassisk skärgårdsstil.


Bild lånad av Sköna hem





Bild lånad av Sköna hem. 

Há nu en skön midsommardag alla.  Jag hoppas att regnet som nu smattrar på rutan snart blåser förbi och att det blir lite sol eller i alla fall uppehåll. För Er som inte har gissat ut det än så firar vi midsommarhelgen i stugan. Så om vädret blir bättre kanske jag tittar in i eftermiddag och bjuder på lite pics från omgivningen härifrån.

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!