fredag 4 januari 2013

BADRUMSRENOVERING LIGHT



Godkväll!

Är så nöjd att vi äntligen fick fixat vårt badrum i julhelgen. Förvisso renovering light men ändå. Ny kommod och skåp som rymmer mycket förvaring har kommit på plats. Är inte så förtjust i vanliga badrumsspeglar så jag valde en vanlig spegel med svart ram istället. Orkidén är ju bara så harmonisk och fin och ger liv åt de annars kalla färgerna.






Mina små ljuslyktor från dixie tröttnar jag aldrig på och de flyttar jag runt i huset. Ikväll får de lysa upp lilla toaletten.







Min lilla kristall krona är på plats. Äntligen! såsom jag längtat. Den gav precis det där lilla bling blinget som jag ville ha. Flyttade även in en av våra stolar som jag just förtillfället har satt korgen med toalettpapper på. Har lite andra planer för denna hörna i badrummet men vi får se. Än så länge får stolen stå här. 





Lite handdukar och tvålar och hemmaspa känslan infinner sig direkt.

Det var lite pics från badrummet. Nu börjar det bli sent och dags att gå och lägga sig snart. 

Godnatt vänner och sov så gott!

Kram Milla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!