söndag 27 januari 2013

PANEL PÅ BARDISK, CHECK!



Godkväll!

Tittar in här lite sent ikväll. Trodde att jag/vi skulle hinna med att måla de sista detaljerna på bardisken idag, så att jag skulle kunna visa Er slutresultatet. Nu blev det inte så och någon målning i veckan lär vi inte hinna med. Ni får därför försöka tänka bort den björkfärgade listen runt bardisken.

Hursomhelst så kan jag varmt rekommendera de färdigmålade panelerna. Det gick fort att sätta upp och bara att slippa målningen är ett stort +. 







 De glittrande ljuslyktorna som jag köpte på ett homeparty i höstas blir fantastiskt fina när man tänder dem. De lyser verkligen upp i vintermörkret. Just nu står de på bardisken tillsammans med det lilla silverfärgade hjärtat.





 Ni som läste min blogg igår vet att jag inte var särskilt delaktig i själva monteringen då jag var upptagen med annat :).
Däremot gick jag och dokumenterade hur arbetet fortlöpte, vilket jag visar här ovan.

Nu är det läggdags för imorgon är det en ny härlig vecka igen.

Jag önskar Er alla en härlig måndag!


Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!