lördag 26 januari 2013

JUST NU



Hej!

Hoppas att Ni haft en härligt dag. Denna lördag har gått väldigt fort men en sväng till byggvaruhandeln och Iems inredningsbutik hanns med. Tyvärr fanns inte mattan inne som jag hade tänkt att köpa men panelen till bardisken blev inköpt i alla fall. 

Så just nu sitter jag och värmer mig framför brasan och sipprar på en päroncognac och letar efter inspirationsbilder på nätet medan mannen byter skepnad på vår bardisk. 

Jag känner att jag trivs med vår arbetsfördelning :).







Såhär såg bardisken ut efter att vi tagit bord de gamla täckskivorna. Till höger syns lite av panelen som just nu håller på att sättas upp. Jag lovar återkomma med bilder när det är klart.

Há det så gott!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!