måndag 20 maj 2013

BLOMMOR I MIN TRÄDGÅRD!





Hej på Er!

Det var några dagarsedan sist. Först var  jag bortrest med jobbet några dagar i förra veckan och försökte göra en inlägg via mobilen men det gick inget vidare. Sedan har det varit fullt upp hela helgen. Swisch sade det liksom så var helgen förbi ....

Idag fick jag äntligen kommit till trädgårdshandeln och köpt lite mer sommarblommor. Som Ni ser går de, liksom mina andra blommor i trädgården, i en sval färgskala. Gillar det bäst så i min egna trädgård.  

Har inte fått planterat ut alla blommor ännu men nu är de i alla fall inhandlade. 








Visar även en bild på mitt silverpäronträd som
är översållad med dessa underbara vita blommor. Kommer inte ihåg att de blommat så tidigare år.

Visst är det härligt med alla blommor och gröna blad nu?

Há det så bra!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!