torsdag 9 maj 2013

HEJ!



Jag går ut och in här hemma idag. Har både allergi och förkylning samt att det duggregnar då och då. Vill ju så gärna vara ute men.... kan inte bestämma mig om jag mår bättre inne eller ute. Är dessutom så trött av allergimedicinen så jag vet inte vilket som är bäst eller värst. Tröttheten eller kliandet. Så nu har jag fått klaga lite :).


Björken har nu musöron och lite mer (nedan bild är för några dagar sedan) och jag har fått klippt rosenbusken idag och rensat i en av våra rabatter. 





Nu sitter jag inne och surfar runt för att få lite trädgårdsinspiration. Funderar på lite inköp av nya trädgårdsmöbler och lite småfix till en bortglömd plats i trädgården. Kanske får bli en liten inköpsrunda imorgon, vi får se. 

Vi ses snart igen!

Kram Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!